És desenvolupar i produïr diferents serveis de
comunicació alhora.
És comunicació en viu.
És conectar persones.
És ara.
És col·laboració, treballar alhora i alineats per convertir
les idees en projectes reals.
És el compromís d’oferir-vos els resultats a l’hora
pactada.
PER QUÈ ALORA?
alora és
Sóc la Mariona i juntament amb el meu equip de col·laboradors experts en comunicació i producció, creem experiències que impacten.
Amb més de deu anys dedicant-me a la gestió d’esdeveniments corporatius, turístics i esportius, em considero una persona perfeccionista i compromesa amb cada projecte que decideixo formar part. La multitasca, la planificació, la constancia i la passió per la feina ben feta em defineixen.
M’apassiona viatjar, la muntanya i crear aventures que connectin les persones. Quan es tracta de comunicació i esdeveniments, no hi ha res que se m’escapi!
com treballem?
1 - NECESSITAT DE L’EMPRESA / AGÈNCIA / ENTITAT
SOS! Teniu una necessitat sobre l’estrategia de comunicació de l’empresa, organitzar una convenció de ventes o necesssiteu trobar algú que us coordini una celebració. CONTACTEU AMB ALORA.
2 – PRIMER CONTACTE
Ens coneixem, fem un café, una trucada o videotrucada, expliqueu-nos la vostra necessitat. Nosaltres analitzem el vostre projecte amb detall, i us enviem una proposta i pressupost.
3 – TREBALLEM PLEGATS
Comencem a treballar i a gaudir conjuntament de tot el procés que us farà la vida més fácil.
5 – AVALUACIÓ
La nostra feina no acaba fins que un cop realitzat el projecte, tornem a asseure’ns a fer un café o trucada i valorem plegats com ha anat, amb tots els pros i cons.
4 – DIA D
El dia D ha arribat. Des de Alora hi serem presents per coordinar que tot funcioni segons el planificat, garantitzant que cada detall sigui impecable. Prepareu-vos per gaudir i no pensar en cap detall, tot sortirà perfecte!